maanantai 16. tammikuuta 2012

Voimalaitos

Tor Huh 22, 2010 15:57:53
Täällä se vihreä voima on piilossa.


Vähän on vajaa sylinterinen (rivi 4) mutta tehoa on enemmän kuin vanhassa... Ainakin uutena oli. Eli 110 pollea, kirmaavat korkealla ja kovaa.
Vaikka joku asiaa tuntematon harakka on mielipiteensä kannen kylkeen roiskinut, niin ensi talvena olisi tarkoitus laittaa peli kuosiin.
Konehan perustuu aikas pitkälle GPZ 900 -mallin pataan, joten osia on saatavilla kohtuu helposti. Sekä GPZ1000RX, että GTR1000 omaavat saman koneen, vetotavassa vaan on eroja.
Sporttisempi "räksä" on ketjuvedollinen (ja tehokkaampi, 125hv), kun taas matkapyörä GTR:ssä on keppiveto kuten "Performance Cruiser" eliminaattorissakin. Perävälitys on vaan pidempi, matkapyörään sopivampi. (edit: joutuu korjaamaan omia muistijälkiä. Kyllä se GTR:rän "loikkari" -välitys on hoidettu vaihteiston puolella, eli siis perä on sama)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti